Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Vybrané problémy v oblasti DzP na konci roka 2023“. Narazili ste v závere roka na nejasnosti s faktúrami, výdavkami, nevyfaktúrovanými dodávkami, rezervami, kontrolovanými transakciami, prenájmom hmotného majetku alebo si neviete rady s inými zákutiami v oblasti daní? S daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým vás pozývame na webinár, ktorého cieľom je pomôcť vám vyriešiť všetky koncoročné problémy. Preto ak niektorá z tém nebola vyššie spomenutá, neváhajte ju otvoriť v rámci priestoru, ktorý na to budete mať k dispozícii.
| Dátum: | 14. december 2023, (štvrtok), webinár |
| Lektor: | Ing. Vladimír Ozimý |
Program:
- Na čo nezabudnúť, aby sme neprišli o daňový výdavok (záväzky daňovo uznané po zaplatení, záväzky po splatnosti)
- Limitované výdavky vo vzťahu k výške základu dane a riziko nedaňového výdavku
- Kontrolovaná transakcia a úprava na obvyklú cenu pri zistení skutočností, ak viem, že nepoužívam obvyklú cenu po uplynutí zdaňovacieho obdobia
- Nedoručený doklad a riziko daňového výdavku (nevyfakturované dodávky verzus rezervy)
- Časové rozlíšenie nákladov a výnosov na konci zdaňovacieho obdobia
- Prenájom hmotného majetku a uplatnenie daňových výdavkov vo forme odpisov, opráv, údržby…
- Diskusia
Harmonogram:
| 08:30 – 09:00 | prezentácia účastníkov školenia |
| 09:00 – 11:00 | prednáška spojená s diskusiou |
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý – daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.
Organizačné pokyny
Uzávierka prihlášok:
Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na seminári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.
Účastnícky poplatok: za jednu osobu
| Miesto | bez DPH | 20% DPH | Celkom |
| webinár |
60,00 € | 12,00 € | 72,00 € |
Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním seminára, TATRA BANKA Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083, VS: 141223.
Ako bonus získa každý účastník webinára:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní.
Organizačný garant: Ing. Ivan BELKA, T: 037 – 73 367 54, F: 037 – 73 367 39, E: ivan.belka@sopk.sk






