Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Najčastejšie chyby pri používaní pravidiel INCOTERMS“.
◊ Ste podnikateľom, zamestnancom logistiky alebo pracujete na oddelení nákupu?
Pozor na najčastejšie chyby, ku ktorým dochádza v súvislosti s pravidlami INCOTERMS. O ktoré chyby ide a ako im predísť, sa dozviete od Mariána Šašalu, ktorý má viac ako 25-ročné skúsenosti v colnej problematike. Poskytne vám niekoľko overených rád, ako sa vo firme popasovať s jedenástimi najčastejšie používanými pravidlami INCOTERMS.
Dátum a miesto konania: | 4. apríl 2023, (utorok), webinár |
Lektor: | Marián Šašala |
Program:
|
Harmonogram:
08:30 – 09:00 | prezentácia účastníkov školenia |
09:00 – 11:00 | prednáška |
11:00 – 11:30 | prestávka |
11:30 – 13:30 | prednáška spojená s diskusiou |
Lektor: Marián Šašala – svoj profesionálny rast odštartoval nástupom do Štátnej správy v roku 1991 ako radový colník. Počas svojej 20 ročnej pracoval na vnútroštátnej pobočke, na colnej pošte i na nácestnom stredisku na pozícii hlavný colný kontrolór, vedúci zmeny, zástupca vedúceho pobočky. V roku 2011 prijal ponuku pracovať ako colný špecialista pre automobilovú nadnárodnú spoločnosť a tak získava nové skúsenosti a pohľad na colné konanie z druhej strany. Po čase však zistil, že neustále zmeny v predpisoch kladú čoraz vyššie požiadavky na ich štúdium a to ho priviedlo k myšlienke pomôcť podnikateľskej verejnosti formou školení a seminárov, colného poradenstva a tak napĺňať ciele svojej filozofie – odborne, zároveň však zrozumiteľne. V roku 2017 s manželkou Monikou založili rodinnú kooperáciu firiem Marian Šašala-COLNÉ PORADENSTVO a Monika Šašalová COLNÉ SLUŽBY A VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA a spolu využívajú poznatky nadobudnuté v praxi. Veria, že aj veci, ktoré na prvý pohľad vyzerajú komplikovane, sa dajú zvládnuť spoločne – bez stresu a zastávajú názor, že aj odborné informácie je možné podať ľudským a zrozumiteľným spôsobom.
Organizačné pokyny
Uzávierka prihlášok:
Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na webinári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.
Účastnícky poplatok: za jednu osobu
Miesto | bez DPH | 20% DPH | Celkom |
webinár, online | 70,00 € | 14,00 € | 84,00 € |
Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním seminára, TATRA BANKA Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083, VS: 040423.
Ako bonus získa každý účastník webináru:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní.
Organizačný garant: Ing. Ivan BELKA, tel.: 037 – 73 367 54, fax: 037 – 73 367 39, e-mail: ivan.belka@sopk.sk