Najčastejšie chyby pri používaní pravidiel INCOTERMS, webinár

Loading Events

Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Najčastejšie chyby pri používaní pravidiel INCOTERMS“.

◊ Ste podnikateľom, zamestnancom logistiky alebo pracujete na oddelení nákupu?

Pozor na najčastejšie chyby, ku ktorým dochádza v súvislosti s pravidlami INCOTERMS. O ktoré chyby ide a ako im predísť, sa dozviete od Mariána Šašalu, ktorý má viac ako 25-ročné skúsenosti v colnej problematike. Poskytne vám niekoľko overených rád, ako sa vo firme popasovať s jedenástimi najčastejšie používanými pravidlami INCOTERMS.

Dátum a miesto konania:   4. apríl 2023, (utorok), webinár
Lektor:   Marián Šašala

 Program:

  • Úvod do problematiky pravidiel INCOTERMS
  • Použitie dodacích podmienok v medzinárodnom obchode a správny výber pravidla podľa INCOTERMS 
  • 11 najčastejšie používaných pravidiel INCOTERMS
  • Ako správne začleniť pravidlá INCOTERMS do zmlúv
  • Rok vydania a jeho vplyv na výklad jednotlivých pravidiel INCOTERMS
  • Rozdiely INCOTERMS 2010 – 2020
  • Najčastejšie používané dodacie podmienky (EXW, FCA, CPT, CIP, DAP, DPU, DDP, FOB, FAS) a ich využitie v praxi
  • Dodacie podmienky a ich vplyv na dodanie tovaru do skladov v režime „call-off stock“
  • Diskusia

Harmonogram:

08:30 – 09:00 prezentácia účastníkov školenia
09:00 – 11:00 prednáška
11:00 – 11:30 prestávka
11:30 – 13:30 prednáška spojená s diskusiou

Lektor: Marián Šašala – svoj profesionálny rast odštartoval nástupom do Štátnej správy v roku 1991 ako radový colník. Počas svojej 20 ročnej pracoval na vnútroštátnej pobočke, na colnej pošte i na nácestnom stredisku na pozícii hlavný colný kontrolór, vedúci zmeny, zástupca vedúceho pobočky. V roku 2011 prijal ponuku pracovať ako colný špecialista pre automobilovú nadnárodnú spoločnosť a tak získava nové skúsenosti a pohľad na colné konanie z druhej strany. Po čase však zistil, že neustále zmeny v predpisoch kladú čoraz vyššie požiadavky na ich štúdium a to ho priviedlo k myšlienke pomôcť podnikateľskej verejnosti formou školení a seminárov, colného poradenstva a tak napĺňať ciele svojej filozofie – odborne, zároveň však zrozumiteľne. V roku 2017 s manželkou Monikou založili rodinnú kooperáciu firiem Marian Šašala-COLNÉ PORADENSTVO a Monika Šašalová COLNÉ SLUŽBY A VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA a spolu využívajú poznatky nadobudnuté v praxi. Veria, že aj veci, ktoré na prvý pohľad vyzerajú komplikovane, sa dajú zvládnuť spoločne – bez stresu a zastávajú názor, že aj odborné informácie je možné podať ľudským a zrozumiteľným spôsobom.

 Organizačné pokyny 

Uzávierka prihlášok:

Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na webinári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.

Účastnícky poplatok:  za jednu osobu

Miesto    bez DPH        20% DPH            Celkom
webinár, online    70,00 €      14,00 €    84,00 €

Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním  seminára, TATRA  BANKA  Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083,  VS: 040423.

Ako bonus získa každý účastník webináru:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní. 

Organizačný garant:   Ing. Ivan BELKA, tel.: 037 – 73 367 54, fax: 037 – 73 367 39,  e-mail: ivan.belka@sopk.sk

Loading

Zdieľajte tento článok!

Go to Top