Najčastejšie chyby pri fakturácii z pohľadu DzP a DPH v roku 2023, webinár

Loading Events

Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Najčastejšie chyby pri fakturácii z pohľadu DzP a DPH v roku 2023“. Kedy vzniká daňovníkovi povinnosť vyhotoviť faktúru, čo má obsahovať a aké kroky musíte podstúpiť v prípade, že došlo k chybe na strane vystavenej alebo prijatej faktúry? Nahliadnite spolu s Ing. Vladimírom Ozimým na najčastejšie chyby vo faktúrach, či už pri komunikácii s dodávkami služieb a tovarov do EÚ, pri faktúre ako podklade na odpočítanie dane, pri prenosoch daňovej povinnosti a ďalších. Prinášame vám sériu praktických návodov, ktoré vám uľahčia predísť chybám či opraviť chybnú faktúru.

Dátum: 5. máj 2023, (piatok), webinár
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý

 Program:

  • Faktúra a pohľad na ňu z účtovného, daňového a DPH princípu
  • Faktúra ako elektronický dokument – ako na to a ako sa ideálne chrániť
  • Povinnosť vyhotovenia faktúry, kedy vzniká povinnosť a v akej lehote
  • Faktúra ako podklad na odpočítanie dane a čo s tým, ak nie je úplná – obsah faktúry a jej porušenie
  • Faktúra ako daňový doklad a preukázateľnosť daňového výdavku daňovej povinnosti
  • Faktúra v komunikácii s dodávkami služieb a tovarov do EÚ a kam s ňou u vyhotoviteľa a príjemcu
  • Faktúra pri prenosoch daňovej povinnosti a kam s ňou u vyhotoviteľa a príjemcu
  • Diskusia

Harmonogram:

08:30 – 09:00 prezentácia účastníkov školenia
09:00 – 11:00 prednáška
 

Lektor:   Ing. Vladimír Ozimý člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál.  Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti. Denne v rámci daňovej pohotovosti poradí niekoľkým desiatkam  našich zákazníkov.

Organizačné pokyny 

Uzávierka prihlášok:

Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na seminári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.

Účastnícky poplatok:  za jednu osobu

Miesto    bez DPH        20% DPH            Celkom
webinár, online    60,00 €      12,00 €    72,00 €

Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním  seminára, TATRA  BANKA  Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083,  VS: 050523.

Ako bonus získa každý účastník webinára:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní. 

Organizačný garant:   Ing. Ivan BELKA, T: 037 – 73 367 54, F: 037 – 73 367 39,  E: ivan.belka@sopk.sk

 

Loading

Zdieľajte tento článok!

Go to Top