Aplikácia DPH na príkladoch z praxe (vrátane zásielkového predaja a predaja cez e-shop od 1. 7. 2021)
Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na seminár. Ing. Vladimír Ozimý vás na tomto školení oboznámi s aplikačnou stránkou DPH pri dodaní alebo nadobudnutí tovaru/služby v rámci tuzemska, EÚ a tretích štátov. Naučíte sa správne tento typ podnikania vykazovať v daňovom priznaní, vyplňovať súvisiace výkazy a taktiež vystavovať riadnu, zjednodušenú aj opravnú faktúru. Pozornosť navyše zameriame aj na prax pri zásielkovom predaji a predaji cez e-shop od 1. 7. 2021.
Dátum konania: |
Bratislava: 9. jún 2021, (streda), Hotel Safron, Školská 5
Žilina: 10. jún 2021, (štvrtok), Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina Webinár – online: 10. jún 2021, (štvrtok) |
Lektor: | Ing. Vladimír Ozimý |
Program:
• Tuzemské plnenia a uvádzanie vo výkazoch na príkladoch
• Dodanie tovaru alebo služby zdaniteľnej osobe alebo právnickej osobe a uvedenie do daňového priznania Dodanie a nadobudnutie tovaru v rámci EÚ na príkladoch (vrátane trojstranného obchodu) Dodanie služieb do zahraničia a prijatie služieb zo zahraničia (v rámci EÚ a tretích štátov) na príkladoch Dovoz tovaru z tretích štátov na príkladoch Vývoz tovaru do tretích štátov na príkladoch Predaj tovaru v režime predaja na diaľku v EÚ od 1.7. 2021 a uvádzanie vo výkazoch |
Harmonogram:
08:30 – 09:00 | prezentácia účastníkov školenia |
09:00 – 11:00 | prednáška |
11:00 – 12:00 | obedňajšia prestávka |
12:00 – 15:00 | prednáška spojená s diskusiou |
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý – člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti. Denne v rámci daňovej pohotovosti poradí niekoľkým desiatkam našich
zákazníkov.
Organizačné pokyny
Korona Safe:
• Meranie teploty pri vstupe do priestorov
• Priebeh registrácie s náležitým odstupom
• Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
• Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
• Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu
Uzávierka prihlášok:
Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed. Účastníci
seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na seminári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.
Účastnícky poplatok: za jednu osobu
bez DPH | 20% DPH | Celkom | |
Online webinár | 70,00 € | 14,00 € | 84,00 € |
Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 5 dní pred konaním seminára, TATRA BANKA Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083, VS: 090721.
Ako bonus získa každý účastník webináru:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní.
Organizačný garant: Ing. Ivan BELKA, tel.: 037 – 73 367 54, fax: 037 – 73 367 39, e-mail: ivan.belka@sopk.sk