Predaj tovaru a služieb prostredníctvom internetu a digitálnych platforiem z pohľadu DPH, webinár

Loading Events

Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Predaj tovaru a služieb prostredníctvom internetu a digitálnych platforiem z pohľadu DPH“. Predávate alebo sa chystáte predávať tovar či služby cez internet? Na webinári s daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým nájdete odpovede na široké spektrum otázok súvisiacich s podnikaním na internete – od právnej základne povinností e-shopu a digitálnych platforiem cez účtovné prípady až po špecifiká elektronického obchodu z hľadiska DPH. Pristavíme sa pri zľavových portáloch, povinnostiach zásielkového predaja v medzinárodnom meradle, pri osobitných schémach OSS (one-stop-shop), ako aj zmenách od 1. 1. 2024.

Dátum: 18. október 2023, (streda), webinár
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý

 Program:

  • ako správne určiť miesto dodania pri službách a tovare podľa zákazníka, kde odvádzať DPH
  • čo je digitálna služba a jej zdanenie
  • čo je predaj tovaru na diaľku v EÚ a jeho zdanenie
  • registrácia zahraničnej osoby verzus OSS systém podávania DP – ako vstúpiť, podávať, prípadne vystúpiť zo systému a kedy to riešiť
  • diskusia

Harmonogram:

08:30 – 09:00 prezentácia účastníkov školenia
09:00 – 11:00 prednáška

Lektor:   Ing. Vladimír Ozimý daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.

Organizačné pokyny 

Uzávierka prihlášok:

Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na seminári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.

Účastnícky poplatok:  za jednu osobu

Miesto    bez DPH        20% DPH            Celkom
webinár, online    60,00 €      12,00 €    72,00 €

Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním  seminára, TATRA  BANKA  Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083,  VS: 181023.

Ako bonus získa každý účastník webinára:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní. 

Organizačný garant:   Ing. Ivan BELKA, T: 037 – 73 367 54, F: 037 – 73 367 39,  E: ivan.belka@sopk.sk

 

Loading

Zdieľajte tento článok!

Go to Top