Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Predaj tovaru a služieb prostredníctvom internetu a digitálnych platforiem z pohľadu DPH“. Predávate alebo sa chystáte predávať tovar či služby cez internet? Na webinári s daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým nájdete odpovede na široké spektrum otázok súvisiacich s podnikaním na internete – od právnej základne povinností e-shopu a digitálnych platforiem cez účtovné prípady až po špecifiká elektronického obchodu z hľadiska DPH. Pristavíme sa pri zľavových portáloch, povinnostiach zásielkového predaja v medzinárodnom meradle, pri osobitných schémach OSS (one-stop-shop), ako aj zmenách od 1. 1. 2024.
Dátum: | 18. október 2023, (streda), webinár |
Lektor: | Ing. Vladimír Ozimý |
Program:
- ako správne určiť miesto dodania pri službách a tovare podľa zákazníka, kde odvádzať DPH
- čo je digitálna služba a jej zdanenie
- čo je predaj tovaru na diaľku v EÚ a jeho zdanenie
- registrácia zahraničnej osoby verzus OSS systém podávania DP – ako vstúpiť, podávať, prípadne vystúpiť zo systému a kedy to riešiť
- diskusia
Harmonogram:
08:30 – 09:00 | prezentácia účastníkov školenia |
09:00 – 11:00 | prednáška |
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý – daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.
Organizačné pokyny
Uzávierka prihlášok:
Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na seminári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.
Účastnícky poplatok: za jednu osobu
Miesto | bez DPH | 20% DPH | Celkom |
webinár, online | 60,00 € | 12,00 € | 72,00 € |
Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním seminára, TATRA BANKA Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083, VS: 181023.
Ako bonus získa každý účastník webinára:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní.
Organizačný garant: Ing. Ivan BELKA, T: 037 – 73 367 54, F: 037 – 73 367 39, E: ivan.belka@sopk.sk