Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Najčastejšie chyby DPH a dane z príjmov v roku 2023 – návody, ako ich opraviť“. Nevykonané inventarizácie účtov, nezahrnuté náklady, nesprávna suma na faktúre, nedoručený dobropis a ťarchopis, zle zaradený majetok do odpisovej skupiny či uplatňovanie nesprávneho daňového odpisu. Ako riešiť tieto a ďalšie časté chyby, ku ktorým dochádza pri uplatňovaní zákona o DPH a dane z príjmov? Všetky praktické návody nájdete na jednom mieste – a to na webinári s výnimočným daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým.
Dátum: | 7. jún 2023, (streda), webinár |
Lektor: | Ing. Vladimír Ozimý |
Program:
- Nevykonané inventarizácie účtov a zistenie nezahrnutých nákladov a výnosov v ďalších obdobiach: čo s tým z účtovného a daňového hľadiska a aké sankcie hrozia
- Čo si všímať v súvahových účtoch, aby nedošlo k chybám pri úpravách základu dane (účtovanie opravných položiek, rezerv, pôžičiek)
- Nesprávna suma na faktúre a ako to najlepšie vyrovnať cez výkazy z pohľadu DPH a dane z príjmov
- Nesprávna fakturácia a vplyv na uplatnenie daňového výdavku a práva na odpočítanie dane
- Zmena účtovníka, nedostatočná komunikácia a získanie informácií k účtovníctvu – problém v praxi, čo s ním a aké to má daňové dosahy
- Neuhrádzanie záväzkov a dosah na účely dane z príjmov a DPH – sledovanie záväzkov po splatnosti
- Nedoručený dobropis a ťarchopis – čo s tým z daňového a účtovného hľadiska
- Zle zaradený majetok do odpisovej skupiny a uplatňovanie nesprávneho daňového odpisu a uplatnenie prerušenia odpisov aj na účtovné účely
- Diskusia
Harmonogram:
08:30 – 09:00 | prezentácia účastníkov školenia |
09:00 – 14:00 | prednáška |
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý – člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti. Denne v rámci daňovej pohotovosti poradí niekoľkým desiatkam našich zákazníkov.
Organizačné pokyny
Uzávierka prihlášok:
Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na seminári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.
Účastnícky poplatok: za jednu osobu
Miesto | bez DPH | 20% DPH | Celkom |
webinár, online | 70,00 € | 14,00 € | 84,00 € |
Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním seminára, TATRA BANKA Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083, VS: 070623.
Ako bonus získa každý účastník webinára:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní.
Organizačný garant: Ing. Ivan BELKA, T: 037 – 73 367 54, F: 037 – 73 367 39, E: ivan.belka@sopk.sk