Nahrávam Udalosti
Táto udalosť už prebehla.

Nitrianska regionálna komora SOPK v spolupráci s Poradcom podnikateľa, s.r.o. Vás pozýva na webinár „Ako opraviť chyby, na ktoré upozorňuje Sociálna a zdravotná poisťovňa“. Na webinári s Júliou Pšenkovou si jednak osvojíte konkrétne návody, ako opraviť najčastejšie chyby v kontakte so Sociálnou alebo zdravotnou poisťovňou a zároveň si vypočujete, ako im v budúcnosti predchádzať. Po jeho absolvovaní budete plne schopný samostatne opraviť existujúci mesačný výkaz či chyby v ňom, opraviť dni PN vo výkazoch a mzdách, stornovať registráciu prihlášky a odhlášky, vyrovnať zamestnancovi preplatok na poistnom z dôvodu spätne priznaného invalidného a starobného dôchodku, overiť správnosť doby trvania pandemickej PN aj OČR, opraviť uplatnenie polovičných odvodov a podobne. Počas celého webinára môžete navyše využívať poradenstvo zo strany lektorky, ktorá vám rada poskytne aj ďalšie opravné postupy.

Dátum a miesto konania:   21. január 2022, (piatok), webinár
Lektor:  Júlia Pšenková

 Program:

  • Sociálna poisťovňa
  • spätne priznaný invalidný dôchodok
  • spätne priznaný starobný dôchodok
  • nesprávne uvedený počet dní poistenia v mesačných výkazoch
  • storno registrácií – prihlášky, odhlášky
  • oprava ELDP
  • oprava dní PN vo výkazoch, mzdách
  • kontrola správnosti doby trvania pandemickej PN a OČR
  • Zdravotná poisťovňa
  • spätne priznaný invalidný dôchodok
  • oprava uplatnenia „polovičných“ odvodov
  • zaslanie aditívnych výkazov, opravných výkazov
  • žiadosť o opravu výsledkov ročného zúčtovania zdravotného poistenia
  • Diskusia

Harmonogram:

08:30 – 09:00 prezentácia účastníkov školenia
09:00 – 11:00 prednáška

Lektor: Júlia Pšenková – špecialista na mzdy, odvody, dane a príslušnú legislatívu. Bohaté teoretické znalosti, ale najmä praktické skúsenosti spojené riešením odmeňovania členov štatutárnych orgánov, rovnako ako s vysielaním zamestnancov a zamestnávaním cudzincov, benefitmi, cestovnými náhradami, zrážkami zo mzdy vrátane exekúcií nadobudla počas svojej 20-ročnej praxe. Okrem lektorskej činnosti pôsobí zároveň v nadnárodnej spoločnosti, kde sa venuje poradenstvu a výkonom v oblasti daní, auditu, účtovníctva a mzdového účtovníctva.

Organizačné pokyny 

Uzávierka prihlášok:

Účastnícky poplatok obsahuje cenu webinára, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním webinára. V opačnom prípade Vám nebudeme môcť garantovať miesto na webinári. Potvrdenie účasti: registrácia vašej účasti bude akceptovaná po obdržaní riadne vyplnenej a podpísanej prihlášky. Prihláška sa doručením považuje za záväznú.

Účastnícky poplatok:  za jednu osobu

Miesto    bez DPH        20% DPH            Celkom
webinár, online    50,00 €      10,00 €    60,00 €

Za každú prihlásenú osobu uhraďte poplatok na Nitriansku regionálnu komoru SOPK najneskôr 3 dni pred konaním  seminára, TATRA  BANKA  Nitra, účet: 2629290083/1100, IBAN SK37 1100 0000 0026 2929 0083,  VS: 210122.

Ako bonus získa každý účastník webináru:
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu.
Videozáznam z webinára na 30 dní. 

Organizačný garant:   Ing. Ivan BELKA, tel.: 037 – 73 367 54, fax: 037 – 73 367 39,  e-mail: ivan.belka@sopk.sk

Go to Top