Nahrávam Udalosti
Táto udalosť už prebehla.

Pozývame Vás na webinár: Top asistenka od A po Z. Asistenka – pravá ruka manažéra.

Webinár sa koná dňa: 07.10.2021 od 9,00 – 12,00 hod.

Obsah webinára:

1. Postavenie a kompetencie asistentky:

– Odborné, metodické a sociálne kompetencie

– Osobný imidž

– Postavenie a rozličné funkcie asistentky

– Usporiadanie a poriadok na pracovisku

2. Komunikačné zručnosti asistentky:

Elektronická písomná komunikácia – elektronická komunikácia, štýl, úprava

Telefonická komunikácia

Verbálna komunikácia – význam komunikácie v praxi asistentky, voľba vhodných slov, správne vyjadrovanie sa

Neverbálna komunikácia  – základné gestá a mimika, pohľad očí atď.

3. Etiketa v práci asistentky –  vhodný dress code pre danú spoločnosť – formálne a neformálne biznis oblečenie,  základné pravidlá etikety vo firme – predstavenie, vykanie-tykanie, prijímanie návštev, podávanie ruky, vizitky, prednostné poradie – výťah, schody, vstupovanie do miestnosti.

4. Time management a organizácia práce

– Stanovenie priorít

– Efektívne plánovanie času

– Prokrastinácia a zlodeji času

5.  Ako riešiť krízové situácie, konflikt a jeho riešenie – ako zvládnuť aroganciu hostí, nerešpektovanie, základné prvky asertivity

6. Typológia osobnosti  – základné rozdelenie a charakteristika, ako chápať iných ľudí, umenie komunikácie s jednotlivými typmi osobnosti

Podujatie sa bude konať prostredníctvom platformy zoom.

Bližšie informácie k podujatiu poskytne Ing. Ivana Kondášová, e-mail: ivana.kondasova@sopk.sk, 02/4829 1247.

 

Go to Top