Pripravili sme pre vás jesenný koncept vzdelávania a rozvoja, ktorý zahŕňa tri interaktívne online stretnutia a jedno sumarizačné stretnutie zamerané na kľúčové témy pre profesionálny a podnikateľský rast. Tieto stretnutia budú prebiehať formou rozhovorov s odborníkom, ktorý sprostredkuje svoje vlastné skúseností a poznatky z riadenia podnikov a pracovných tímov. Poradíme radou šitou na mieru podľa pozície alebo oblasti pôsobenia.
Cieľová skupina: Program je určený pre podnikateľov, TOP manažérov, profesionálov v oblasti HR, finančných riaditeľov a všetkých, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti v strategickom riadení, finančnej stabilite a predaji.
Aké témy prinášame:
- Predchádzanie syndrómu vyhorenia je rozhodujúce pre udržanie si kľúčových zamestnancov, produktívnosti v práci, zlepšenie vzťahov na pracovisku, ale aj v súkromí. / 19.9.2024
- Efektívne riadenie peňažných tokov a ich efektívna kontrola môžu výrazne ovplyvniť finančné zdravie spoločnosti. /23.10.2024
- Využitie nových marketingových a predajných technológií a metodológií môže zvýšiť mieru uzatvárania obchodov. /21.11.202
+ ŠPECIÁLNE STRETNUTIE: Sumarizácia tém a implementovaných zmien v rámci jesenného klubu /16.1.2025
Vstup: Zdarma pre členov aj nečlenov. Po prednáške budú pre členov k dispozícii súkromné 10-minútové online konzultácie. Celkovo je možné využiť maximálne 6 privátnych konzultácií. O konzultáciu môžete požiadať pri registrácii alebo priamo počas podujatia.
Forma: Online cez ZOOM
Časový harmonogram stretnutí:
- 16:00 – 16:30 hod. Odborná prednáška
- 16:30 – 17:00 hod. Otázky a odpovede
- 17:00 – 18:00 hod. Privátne konzultácie len pre členov SOPK
Lektorka: Ing. Soňa Sopóci je držiteľkou medzinárodného certifikátu procesného špecialistu a konzultanta pre oblasť zlepšenia fungovania firmy a jej kontroly. Viac ako 20 rokov pôsobí v oblasti obchodu a manažmentu firiem. Pracovala 8 rokov ako CEO slovenskej pobočky strojárskej firmy s miliónovými projektami na rozvoj jadrovej energetiky na Slovensku.
Už 11. rok využíva svoje skúsenosti, vedomosti a úspech vo vlastnej firme, kde pôsobí ako mentor, konzultant a prednášateľ pre svojich klientov. Za ostatných 10 rokov pomohla viac ako 180 podnikateľským subjektom v objeme viac ako 12 tisíc odkonzultovaných hodín a dodala 80 seminárov a prednášok viac ako 4.000 účastníkom.
Zameriava sa na zvyšovanie produktivity firiem, ich procesnú organizáciu, firemné strategické a finančné plánovanie a kontroling a meranie výkonnosti firmy a jej procesov a pomáha majiteľom firiem zarobené peniaze firmy následne zhodnotiť a vytvoriť im osobný majetok.
Stretnutie 3: Ako efektívne uzatvárať obchody v roku 2025
Termín: 21.11.2024 o 16:00 hod.
Forma: Online: cez ZOOM
Hodnota workshopu: Prispôsobenie sa budúcnosti predaja je nevyhnutné pre udržanie si konkurencieschopnosti a dosiahnutie vašich predajných cieľov. Toto stretnutie vás vybaví vedomosťami a zručnosťami na orientáciu v meniacej sa obchodnej stratégii a zlepší efektívne uzatváranie obchodov.
Čo sa naučíte:
- Nové stratégie obchodu a marketingu
- Nové trendy v predaji a uzatváraní obchodov
- Efektívne využívanie technológií v predajnom procese
- Pokročilé negociačné techniky na uzatváranie obchodov
Aké má lektor skúsenosti v tejto oblasti: Lektorka pôsobí v oblasti TOP manažmentu už takmer 20 rokov. V roku 2006 prevzala ako výkonný riaditeľ spoločnosť s obratom 700 tisíc EUR a po 7 rokoch vo funkcii spoločnosť narástol obrat viac ako päťnásobne.
Pre koho je stretnutie určené: Podnikatelia malých a stredných spoločností, riaditelia, TOP manažéri a obchodní manažéri.
Vstup: Zdarma
Kontaktná osoba: Ivana Lukáčová, E: ivana.lukacova@sopk.sk